geomir

utorak, 08.04.2014.

PO ŠUMAMA I GORAMA

od crikve do crikve

Posli proslave 400 godišnjice proplakanja čudotvornog križa (?),
a uoči Velikdena i presesjuna "Za križen"
organizirana cjelodnevna šetnja omladine noseći križ od Sv. Nedjelje
preko najvišeg vrha Hvara , Svirača i Vrbanja do mojeg mista.

Bilo je to malo puno za me, .....radije san otišo na svoj "križni put"
prethodno opisan, a njih ću dočekati na cilju.

Mlađi kolega ovdje objavio svoje viđenje puta
i meni dozvolio da s 5 njegovih slika upotpunim svoju priču
tamo di me nije bilo. Hvala Zvone !
A nije da nisan i ja išao gore što se može vidjeti OVDJE i OVDJE.



Put je planiran da se penje od Svete Nedjelje do crkvice zadužbine Ivana Paršić
podno glavice sv. Mikule, a onda spust do Svirača preko Vrbanja do Vrboske.



Povoljan znak se pojavio na nebu i put je mogao početi.



Krenulo se od crkve i prva postaja, .....
špilja nad mistom, nekadašnji augustinski samostan.



Zatim cik-cak puteljkom prema vrhu



u koloni po jedan



do zadužbine „Guospe od zdrovjo“



gdje se zakratko predahnulo poslije najteže dionice od cca 2 km,



jer sljedećih trinaestak kilometara je nizbrdica.



Ja sam ih pričekao na rivi, a cilj je crkva sv. Lovrinca.



S druge strane k crkvi pristiže i biskup Štambuk



i vjerojatno pita ovu omladinu kako to da nisu među hodočasnicima.



U dvoru pred crkvom stigli i drugi svjećenici



a i ovo dvoje žure da obuku misno odijelo.



Pristiže i ostala ekipa



onih koji su predvodili na križnom putu



na čelu s don Plenkovićem, hvaraninom, u službi na Braču



Zatim pristižu i ostali



i ulaze u crkvu



na glavna vrata,



a ostali gdje im je bliže.



Biskup se iz crne prebacio na crvenu monturu



i u crkvi se zauzimaju položaji.



Puk je ispunio



čitavu crkvu



i misno slavlje more počet.



Biskup i čudotvorni križ,



a muzičku kulisu stvaraju mladi.



Biskupsku propovijed



vjernici pažljivo odslušali.



UimeOcaSinaiDuhasvietega....
Amen!

- 15:34 - Komentari (27) - Isprintaj - #